INIMSÜDAMES ON PALJU KAVATSUSI, KUID JUMALA NÕU SAAB TEOKS!

Saturday 13 September 2014

Minu väärtus

Pühapäeval osalen taaskord Mukungaga SEB Tallinna Sügisjooksul. Mina võistlen 10 km distantsil, Mukunga maratonis. Tegemist on Mukunga jaoks ajaloolise hetkega, sest see on tema debüütmaraton. Kõrgeid ootusi pole ta seadnud, kuna tema keha pole kiireks maratoniks veel valmis.

Minu jaoks on tegemist hooaja viimase võistlusega. Peale seda tuleb puhata, seada sihte järgmiseks aastaks ning tegeleda asjadega, millega intensiivsel võistlusperioodil pole jõudnud tegeleda.
 Koos favoriitide Ibrahim Mukunga, Beyene Dadi Tesfaye ja Yator Jacobiga (vasakult)
Suure üllatuse osaliseks sain, kui saabusin Tallinnasse, korraldajate poolt organiseeritud hotelli Palace. See hotell jättis juba esmapilgul sügava mulje. Eriti muljetavaldav oli tualettruumi kõla. Siis kui laulujoru valla päästsin, kõlas see tükk aega ruumis edasi. Pärast lühikest väljas käimist leidsin oma toa laualt kandikul viinamarjad, maasikad, õunad, pirnid ning värskendavat mineraalvett. Ei mäletagi, et oleksin mõnes hotellis sellist tervitust saanud.

Olles mõnda aega viinamarju söönud, nägin laual nimelist tervituskaarti. Siis sain asjale pihta, kust see hõrgutistega kandik lauale oli tekkinud. Minu endine klassiõde Kuressaare Vanalinna Koolist on üks hotelli töötajatest. Tema soe tervitustekst pani mind tundma, et minu väärtus ei peitu ainult minu jalgades.

Tänan sind, Annika Maripuu!

SEB Tallinna maratoni rekord on 2.12.56. Rekordiomanik Julius Muriuki on pärit Keeniast. Tegime kevadel temaga videoloo, kus ta räägib oma elust, jooksmisest ning Tallinna maratonist. Video on SIIN.
The Record Holder of SEB Tallinn marathon



No comments:

Post a Comment