INIMSÜDAMES ON PALJU KAVATSUSI, KUID JUMALA NÕU SAAB TEOKS!

Saturday 10 August 2019

Eesti kergejõustikukoondisega võistlustules

Laupäeval algavad Euroopa meeskondlikud meistrivõistlused kergejõustikus. Erinevad Euroopa riigid on jaotatud varasemate tulemuste põhjal nelja erinevasse liigasse: superliiga, esimene, teine ja kolmas liiga. Eesti paikneb teises liigas koos Taani, Austria, Iisraeli, Bulgaaria, Horvaatia, Küprose, Gruusia, Läti, Luksemburgi, Sloveenia ja Maltaga. Võistlus toimub Horvaatias, Varaždini linnas 10-11.08.2019. Kõrgemasse liigasse pääsemiseks peame võitma oma liiga. Punkte kogutakse iga kergejõustikuala kohaliste tulemuste põhjal.
Eesti kergejõustikukoondis võistkondlikel Euroopa meistrivõistlustel 2019. FOTO: Marko Mumm

Minu ülesandeks on võistelda 5000 m jooksus. Stardinimekirjas on 12 meest. Eesmärk on saavutada võimalikult kõrge koht, ajaline tulemus ei oma tähtsust. Parima koha saavutamiseks on vaja õigesti hinnata sportliku vormi hetkeseisu, kaaskonkurentide väljavaateid ning välisest keskkonnast tulenevaid tingimusi. Favoriitideks hindan AUT, LAT, BUL, DEN, CYR, ISR ja SLO jooksjaid.
Varaždini võistlusstaadion
5000 m alavõit Euroopa meeskondlike meistrivõistluste jõuproovil aastal 2014. FOTO: Mati Lohu
Ilm lubab tulla palav, meie stardi hetkel (19.15) lubab 32 kraadist õhusoojust, sellele tuleb lisada päike ning päev otsa energiat talletanud punane staadionikate. Siiani on mul meeles Eesti 5000 m meistrivõistlused aastal 2018, kui meie stardi hetkel mõõdeti 35 kraadi sooja. Tulin toime!





Euroopa meeskondlikud meistrivõistlused omavad minu jaoks olulist tähendust, sest siiani olen võistelnud nendel üritustel kümnel erineval aastal ning 15. korral. Saavutanud olen 5 alavõitu ning 11 esikolmiku kohta.
Varasemad sarnases formaadis võistlused, millel osalenud olen.

Stardinimekirjad asuvad SIIN

No comments:

Post a Comment